119,00 zł
96,75 zł
3 850,00 zł
3 130,08 zł
79,00 zł
64,23 zł
53,00 zł
43,09 zł
165,00 zł
134,15 zł
59 000,00 zł
47 967,48 zł
11 530,00 zł
9 373,98 zł
30,00 zł
24,39 zł
22,00 zł
17,89 zł
79,00 zł
64,23 zł
99,00 zł
80,49 zł
30,00 zł
24,39 zł
130,00 zł
105,69 zł
9 393,00 zł
7 636,59 zł
135,00 zł
109,76 zł
48,00 zł
39,02 zł
39,00 zł
31,71 zł
130,00 zł
105,69 zł
52,00 zł
42,28 zł
3 600,00 zł
2 926,83 zł
250,00 zł
203,25 zł
420,00 zł
341,46 zł
99,00 zł
80,49 zł
52,00 zł
42,28 zł
Zwroty i reklamacje
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@hcdesign.pl
Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: Deeps Studio Patryk Kamiński ul. Partyzantów 44, 43-300 Bielsko-Biała, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
- dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia oraz jest ryzyko zamarznięcia podczas transportu lub przechowywania.
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Reklamacje
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: biuro@hcdesign.pl lub drogą pocztową na adres Deeps Studio Patryk Kamiński ul. Partyzantów 44, 43-300 Bielsko-Biała lub High Contrast Radosław Kamiński ul. Partyzantów 2, 43-502 Czechowice-Dziedzice
Reklamowany towar należy wysłać na adres: Deeps Studio Patryk Kamiński ul. Partyzantów 44, 43-300 Bielsko-Biała w przypadku farb lub High Contrast Radosław Kamiński ul. Partyzantów 2, 43-502 Czechowice-Dziedzice w przypadku saun, balii.
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Wyjątkiem może być konieczność wysłania towaru do labolatorium producenta, wtedy odpowiedź może wydłużyć się do 3 m-cy
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży