Producenci
Promocje
Beckers Designer White - Intensywna biel do ścian i sufitów
Beckers Designer White - Intensywna biel do ścian i sufitów
147,00 zł 125,00 zł 119,51 zł 101,63 zł
Sauna ogrodowa
Sauna ogrodowa
8 900,00 zł 7 700,00 zł 7 235,77 zł 6 260,16 zł
szt.
Jedynka Deco&Protect 2,5L Zmywalna farba do ścian i sufitów
Jedynka Deco&Protect 2,5L Zmywalna farba do ścian i sufitów
45,00 zł 19,90 zł 36,59 zł 16,18 zł
Jak poprawnie korzystać z sauny? 0
Jak poprawnie korzystać z sauny?

Zakup domowej sauny to połowa sukcesu. Drugą połową jest odpowiednie z niej korzystanie, dzięki któremu możliwe jest doznanie działań prozdrowotnych i zbawiennego relaksu. Przygotowaliśmy dla Was kilka wskazówek, które być może przygotują do seansu oraz pomogą w doznawaniu właściwości saunowania.

Nie musisz się wstydzić!

Dla każdego początki saunowania mogą być trudne ze względu na wszechobecną nagość, jednak to właśnie wtedy, kiedy jesteśmy w stroju Adama i Ewy pobyt w saunie daje największe efekty. Jeśli jednak nagość sprawia, że nie czujesz się komfortowo-odziej się w ręcznik. Pamiętaj jednak żeby nie był on mokry, ponieważ wilgotność może negatywnie wpłynąć na drewniane siedziska. Ciało powinno być wytarte do sucha. Jeśli dobrze czujemy się na najniższej ławce, możemy stopniowo przemieszczać się wyżej. Stopniowo, aby uniknąć szoku termicznego czy pogorszenia samopoczucia. W mocno rozgrzanej saunie fińskiej możemy przebywać ok. 15 minut.

Pamiętaj aby przed korzystaniem z sauny nie pić alkoholu ani nie spożywać obfitych posiłków! 

Wchodzenie do sauny na czczo także nie jest wskazane, może to grozić bowiem omdleniem. Odczekaj przynajmniej godzinę po obfitym posiłku, zanim wejdziesz do sauny.

Kąpiel przed i po 

Skorzystaj z prysznica przed wejściem do sauny, oczyść swoje ciało ze wszystkich kosmetyków. To przygotuje Twoje ciało do głębokiego oddychania. Kąpiel po wyjściu z sauny należy zacząć od naprzemiennego ciepło-zimnego natrysku. Alternatywą jest również najpierw nacieranie ciała pokruszonym lodem - zahartuje to Twoje ciało, i pomoże w zamknięciu porów skórnych. Prysznic należy zacząć od schładzania stóp i dalej iść w kierunku serca. Chłodzenie ciała ma na celu wywołanie skurczu naczyń krwionośnych, poprawiając ich wydolność. Jeśli najpierw natrzesz ciało lodem, skorzystaj następnie z prysznica. Zacznij od letniej wody aby następnie przejść do coraz zimniejszej. 

Relaks i odprężenie...

Zrelaksuj się! Wycisz swoje ciało i umysł... Z reguły cały seans powinien trwać około 10-15 minut.

Przeciwwskazania

Pamiętaj o swoim samopoczuciu. jeśli czujesz się osłabiony-nie wchodź do sauny. Pamiętaj aby skonsultować się ze swoim lekarzem jeśli na coś chorujesz. Przeciwwskazaniami są między innymi wszystkie choroby w stanie ostrym i podostrym: wszystkie postacie niewydolności krążenia; zmiany degeneracyjne mięśnia sercowego ze współistniejącą dusznicą bolesną; choroby do pół roku po przebytym zawale mięśnia sercowego; wszystkie choroby serca ze wzrostem oporu płucnego choroba nadciśnieniowa trzeciego stopnia; kamica nerkowa; padaczka, klaustrofobia; schizofrenia i inne schorzenia psychiczne; choroby nowotworowe, czynna gruźlica, robaczyce, choroby weneryczne. 

Po każdym seansie należy odpocząć oraz uzupełnić płyny

Odpocznij w pozycji siedzącej lub leżącej. Po zażyciu kąpieli w saunie uzupełnij płyny-najlepiej sprawdzi się woda mineralna lub sok pomidorowy, który uzupełni potas. 

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl